fredag den 21. april 2017

Forårs Give Away

Så kære venner.. så blev det tid til en Give Away til jer
VINDEREN ER FUNDET :-)

Jeg forestiller mig, at hvis jeg nu laver konkurrencen i anledningen af at det på kalenderen er forår - ja så bliver det rent faktisk også forår. Vi mangler lidt sol og lune temperaturer gør vi - og NU skal vi ha´ lokket det til.

Men altså... det er også fordi vi virkelig gerne vil sige tak....
Min mand og jeg er utroligt glade for alt den søde og positive omtale som mange af jer har givet "Cottagehave - Tante Grøns haveunivers". I har giver os og vores billeder så mange søde og gode hilsner med på vejen på de forskellige sociale medier, og det rører os meget mere end I forestiller jer. Nogle af jer har allerede bogen selv og andre af jer fortæller at I drømmer om den.

Det har på alle måder været en stor oplevelse at være fotograferne som skulle skabe billederne som nu står side om side med Jytte Aggerholm Justesen´s kloge, vedkommende og spændende ord om cottagehaven. 


Præmien
Ja præmien er selvfølgelig ét eksemplar af bogen "Cottagehave - Tante Grøns Haveunivers".
Hvis du allerede har den i din samling .... så har du jo en gave til din haveveninde :-) 

Hvordan deltager du
Du deltager nemt.. du skal nemlig kun gøre én ting.
Skriv en kommentar under indlægget her hvor du fortæller hvilke navn som de
fleste af os kender Jytte Aggerholm Justesen under.

(Hvis du har problemer med at lægge en kommentar, så brug Google Chrome.
Det plejer at afhjælpe problemet)
HUSK at skrive dit navn hvis du er "anonym" i bloggersystemet.

Hvornår finder jeg en vinder
Du kan deltage til lørdag d. 6. maj hvor jeg over middagstid vil finde en vinder.
Vinderen findes ved tilfældig lodtrækning - og bliver nævnt her på bloggen. 

Du kan se meget mere om bogen HER


* Jeg håber rigtig meget at I har lyst til at deltage * 

78 kommentarer:

  1. Jeg er jo allerede den lykkelige ejer af bogen, det ved du, Susan. Du ved også at jeg synes den er SÅ god. Jeg sparer på den, så jeg har stadig en del til gode :-) Men jeg vil da gerne være med i konkurrencen om Tante Grøns bog (så fik jeg vist svaret på spørgsmålet :-)), selv om jeg allerede har et eksemplar, for jeg kender én der ville blive lykkelig for at få den.

    SvarSlet
  2. Jeg vil også så gerne være med i konkurrencen om bogen skrevet af Tante Grøn :-). Jeg har den nemlig ikke - endnu :-). Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  3. Jeg var jo så heldig, at have fødselsdag dagen efter at Tante Grøn og jeres bog udkom, så mine børn gav mig den i gave. Men jeg kender lige en, der gerne vil have den. Jeg Så lige at Tante Grøn har åben have i juli, håber på at gense hendes have.

    SvarSlet
  4. Jag har också boken av ~ Tant Grön ~ men vill gärna vara med i utlottningen ändå! :)
    Bilderna är fantastiska och jag bläddrar i den varje kväll och finner massor av inspiration!
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvarSlet
  5. det ville være dejligt at vinde bogen af tante grøn

    Kirsten Odense

    SvarSlet
  6. Jytte kendes under navnet Tante Grøn. Jeg håber jeg vinder bogen. Den ønsker jeg mig nemlig. Hyggelig konkurrence.

    SvarSlet
  7. Hej Jeg kunne også godt få lyst til at se og læse Tante Grøns have bog den ser rigtig spændende ud mvh Birgit Rosengren

    SvarSlet
  8. Tante Grøn. Det kunne være skønt at vinde den smukke bog.

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Ih! Den var på min ønskeseddel til min fødselsdag i sidste weekend, men var desværre ikke blandt gaverne, så den står fortsat på ønskesedlen ☺️

    Og det er Tante Grøn der gemmer sig bag Jytte - normalt ville man jo nok vende den om, meeen i haveverdenen er det altså Tante Grøn der er bedst kendt.

    SvarSlet
  11. Åh den fine bog ønsker jeg mig! Det ser virkelig ud til, at I har lavet et rigtig flot stykke arbejde! Jeg har for et par år tilbage været så heldig at besøge Tante Grøns have, det var en stor oplevelse. Det kunne jo være skønt sådan at tage bogen frem, når man lige trængte til lidt inspiration :-). God weekend hilsen Camilla

    SvarSlet
  12. Hej. Jeg vil blive utrolig glad hvis jeg skulle være så heldig at vinde tante grøns bog. Den første bog er virkelig god,rigtig god fortæller.mange hilsner Anne-Grete

    SvarSlet
  13. SVaret er Tante Grøn. Mvh Ane

    SvarSlet
  14. Hvor har I været dygtige alle 3, Tante Grøn's bøger er must have :0) VH Carina Larsen

    SvarSlet
  15. År det vil være fantastisk at vinde sådan en skøn bog, den er kommet på ønskelisten.
    Navnet er Tante Grøn.
    Virkelig godt arbejde, og sikke en lækker forside.
    God weekend :)
    Marianne

    SvarSlet
  16. Hvor har I begge taget skønne fotos til en skøn havebog. Den står på min ønskeliste aller øverst. Håber I kunne have lyst til mere af den slags. Tante Grøn alias Jytte er en havekustner med så megen humor og flid fra skønne Mors. Jeres havehegn og hus til alle jeres redskaber plus flisegangen er blevet så flot. Holder så meget af at læse med hos jer.
    God weekend

    SvarSlet
  17. "Ælsker" så meget skønne havebøger og cottage stilen :-) så vil helt vild gerne vinde denne spændende bog.
    Jytte kendes under kælenavnet Tante Grøn.
    Hilsen Anna Marie Horsbøll

    SvarSlet
  18. Tante Grøn må være det rette navn . Bogen ser fantastisk ud . Hilsen Christina

    SvarSlet
  19. Hej, jeg har flere gange lånt Tante Grøns sidste bog på biblioteket, men ville være utrolig glad for at eje den nyeste.
    Hilsner fra Lis Madsen

    SvarSlet
  20. Det er da Tante Grøn. Hilsen liseskovfoged@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Det er Tante Grøn. Det ville være fantastisk at vinde den flotte bog, og få inspiration til vores have. Hilsen Karina Bitsch

    SvarSlet
  22. Vil også rigtig gerne have den bog. Tante Grøn er svaret selvfølgelig.
    Vh Ditte Frostholm

    SvarSlet
  23. Cottagehaven tilhører Tante Grøn og det ville være så dejligt, hvis jeg var den heldige, som vandt bogen :-)

    SvarSlet
  24. Den dejlige bog ville være dejlig at eje. Tante Grøn er svaret

    SvarSlet
  25. Det er Tante grøn
    Jeg har bogen og den er skøn! Hvis jeg bliver den heldige, vil jeg give den som gave til min hjerteveninde, som jeg hjælper med at renoverer have. Hun ville blive lykkelig for at få sådan en dejlig bog, der er loge i hendes stil :)
    Mange hilsner Vibeke Lippold

    SvarSlet
  26. Svaret er tante Grøn :)
    Jeg vil elske og vinde denne lækre havebog...håbe på mere varme så jeg ku se ude i min nye have og læse den 🍀🍀
    Sikken en lækker blogg du har 💙
    Vh Joy

    SvarSlet
  27. Tante Grøn ☀️������ mvh Maria Humle

    SvarSlet
  28. Hun er kendt under navnet Tante Grøn. Og hold nu op, den bog ønsker jeg mig SÅ meget .

    SvarSlet
  29. Selv om jeg ikke pt har en have vil bogen helt klart sagtens kunne nydes på min altan hvis jeg skulle være heldig at vinde tante grøns smukke bog

    SvarSlet
  30. Hej. Ja den bog vil jeg gerne eje. Stod lige forleden og kiggede i den hos boghandleren og den ser flot ud. Det er selvfølgelig Tante Grøn, der gemmer sig bag aliasset Jytte Aggerholm Justesen. Hilsen Anita - bustergjern@mail.dk

    SvarSlet
  31. Hej Susan.
    Stort tillykke med jeres bog. Jeg vil også gerne være med og i lodtrækningen om TANTE GRØN's : Cottagehave. Mange hilsner Grethe.

    SvarSlet
  32. Jeg ønsker mig også denne dejlige bog af Tante Grøn �� Mvh Ane anevase@yahoo.com

    SvarSlet
  33. Hej Susan
    Jeg har ikke set bogen - kun læst om den og set nogle flotte billeder.
    Svar: Tante Grøn.
    Mange hilsner Annie

    SvarSlet
  34. Åh jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen om bogen fra (svar) Tante Grøns Have :) <3

    SvarSlet
  35. Uh... den bog skrevet af "Tante Grøn" ønsker jeg mig, så jeg krydser fingre for en heldig lodtrækning
    Håbefulde hilsener
    Nina

    SvarSlet
  36. Den bog ønsker jeg mig bare helt vildt, jeg har endnu ikke købt den skønne bog med "Tante Grøn" og Syren Prinsens smukke have i og med de fantastiske billeder som du og Jesper har stået for.
    Masser af skønne forårs hilsner og knus fra
    Alma Og Linda

    SvarSlet
  37. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  38. Navnet er Tante Grøn . Glæder mig <3

    SvarSlet
  39. Hej! Ingen tvivl det er da tante grøn. Tanten med de grønne fingre. 😀
    Helle Nielsen

    SvarSlet
  40. Svaret er Tante Grøn.
    Håber at vinde den smukke bog.
    Venlig hilsen Lisbeth Ernst.
    Lisbethe88@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg har allerede BOGEN, og elsker den. Tante Grøn skriver fantastisk, og i tager de SMUKKESTE billeder. Det vil være en fornøjelse at glæde en anden med den, og jeg ved lige hvem jeg ville overraske <3
    Kærlige havehilsner med ønsket om en god dag
    Anette

    SvarSlet
  42. Det er jo Tante Grøn. Jeg har allerede den smukke bog, men ved lige hvem jeg vil glæde med den :-)

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  43. Tante Grøns vidunderlige bog er allerede i min samling, men jeg ved én som rigtig gerne vil nyde hendes bog i sin reol.
    Rosen er helt fortjent - I har taget vildt smukke billeder.
    Knus

    SvarSlet
  44. Det må være Tante Grøn - som har den skønneste have.
    kærlig hilsen Lotte

    SvarSlet
  45. Jeg har ikke købt bogen endnu, så den ville vække lykke her hos mig. Jytte er kendt som tante grøn. Mange hilsner Dorthe

    SvarSlet
  46. Fin forårs give away. Jytte er kendt som Tante Grøn. Vil være spændende at vinde bogen.

    SvarSlet
  47. Den vil jeg gerne vinde. Jeg har den stående i bogreolen, så min haveveninde Henriette Hald skal have den, hvis jeg vinder.
    Jytte er Tante Grøn.

    SvarSlet
  48. Jeg er kun havemenneske i teorien, fordi jeg er flyttet til en aldeles havefjendsk egn af landet, men bogen af Tante Grøn vil jeg virkelig gerne have.

    SvarSlet
  49. Bogen har jeg ikke fået købt endnu, så jeg vil blive rigtig glad for at vinde Tante Grøns bog. Jeg krydser fingrer.

    Hilsen Maria

    SvarSlet
  50. Hej Susan.
    Allerførst tak for en skøn blogs med mange gode og brugbare indlæg. Jeg må blive bedre til at komme ind på din blogs fremfor kun (med stor glæde) at følge og se din profil på IG :-)

    Jeg håber meget på at vinde din giveaways og havebogen, da jeg lige har fået min første have og hvor der kun ligger mos og græs. Jeg har vidst overtaget Danmarks kedeligste have! ;-) Og som ung 26 årige og uerfaren ny have og husejer ville den bog kunne forvandle en kedelig have og give mig mulighed for at lære en masse om at være have ejer :-)


    Venlig hilsen Nanna

    SvarSlet
  51. Tante grøn - mon den gir grønne fingre? ;o)

    SvarSlet
  52. Tante Grøn.
    En bog der er på ønskelisten ☺️
    Hilsen Lene Nogel.

    SvarSlet
  53. håber håber håber
    svaret er Tante Grøn :)

    SvarSlet
  54. Kære Susan og Jesper.
    Tillykke med Tante Grøns nye bog, som I har taget smukke billeder til.
    Jeg var så heldig at få den i fødselsdagsgave og den er aldeles vidunderlig. Jytte skriver fantastisk.
    Jeg vil alligevel gerne deltage i lodtrækningen om "Cottagehave" Tante Grøns haveunivers, af Jytte Aggerholm Justesen, som jeg vil forære til nogle venner der er så søde at køre os til forskellige " Åben Have " arrangementer.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  55. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  56. Kære Susan og Jesper
    Jeg er en af de læsere, som ofte lige skal ind og læse din skønne blog. Dit indlæg om "cottagehaven" af Jytte Aggerholm Justesen aka tante Grøn fik mig til boghandleren. Hvis jeg vinder skal bogen være en gave til en hjælpsom haveveninde.
    Svaret er tante Grøn.
    Mvh
    Kirsten i Tønder ( kirstenvejerslev(snabeltegnet)hotmail.com )

    SvarSlet
  57. Kære Susan.
    Hvor ville det være skønt, at vinde Tante Grøn og jeres smukke bog. Bladre i den, hver gang jeg er i boghandleren, men har endnu ikke taget den med mig hjem. Til gengæld står den øverst på ønskelisten og jeg glæder mig til at få dette ønske opfyldt.
    Knus Heike

    SvarSlet
  58. Hej Susan

    Det er selvfølgelig Tante Grøn! Jeg har ikke læst den, men kan høre at I og Jytte har begået en rigtig lækker bog.

    Tillykke med din "nye" have. Det ser vel nok skønt ud og hvor bliver det spændende at få de nye områder plantet til! Kan godt forstå du nyder det :-).

    Mvh. Gitte

    SvarSlet
  59. Ja det kan jo kun være Tante Grøn - har kigget lidt i bogen hos en veninde, så flotte billeder. Det ville være dejligt, hvis jeg blev den heldige vinder. Mvh. Jeanne

    SvarSlet
  60. Tante Grøn er den skønne dames navn
    Hilsen Bodil Maul

    SvarSlet
  61. Nøj hvor ville det være den perfekte fødselsdagsgave til mig selv, hvis jeg vandt denne fantastisk smukke og velskrevne bog <3

    Svaret er: 'Tante Grøn' :)

    Håber heldet er med mig :)

    SvarSlet
  62. Kære Susan, jeg er sikker på vi kan finde plads i reolen til endnu en bog, og tante grøn er jo værd at samle på. Tak forbi du vil linke til vores BB.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet
  63. Jeg ser at svaret er Tante Grøn og jeg har ikke boken. Jeg elsker å drømme meg bort i hagebøker. Jeg kan ikke se at denne finnes på norsk, men jeg forstår jo det meste på dansk også, så jeg vil veldig gjerne vinne boken. Lykke til med trekningen. Beste hilsen Ingrid

    SvarSlet
  64. Billederne fra din have er så vidunderlige, der er noget for mig at lære. Derfor vil bogen være velkommen hos mig, Tante Grøn - som er svaret.

    SvarSlet
  65. Bogen er skrevet af Tante Grøn
    Og da jeg har erhvervet et eksemplar, vil jeg forærer bogen til min hjerteveninde, hvis jeg vinder. Er sikker på at hun vil blive begejstret :)
    Kh Vibeke Lippold

    SvarSlet
  66. Svar: Tante Grøn. Den kunne sikkert hjælpe mig i min lille have!

    SvarSlet
  67. Svar: Tante Grøn. Bogen er lige min stil og ville være fantastisk at vinde, nu da vi skal til at anlægge vores nye have.
    Kh. Ingeborg Lillelund

    SvarSlet
  68. Svaret er Tante Grøn :0) og siden jeg endnu ikke har nået at få købt den vil jeg forkæle mig selv, hvis jeg bliver den heldige ;0)

    SvarSlet
  69. Bogen om TANTE GRØN's have vil jeg da gerne vinde.
    Kh. Marianne Vest

    SvarSlet
  70. He, He så hoppede jeg alligevel på den, selvom jeg aldrig vinder noget, men så kan jeg da bruge anledningen, til at sende en masse ros af sted til Viborg. For Søren, hvor er I et par dygtige fotografer. TANTE GRØNs tekst er i den grad blevet understøttet af jeres skønne billeder. Et kæmpe arbejde fra jeres side. Forårshilsner gerd_zacho

    SvarSlet
  71. Det må være en forrygende Tante Grøn, du søger "navnet" på :-)
    Det vil være en enestående fornøjelse at vinde denne bog,- vil elske at læse tantens levende tekst og se jeres smukke fotos fra en enestående have!
    Mvh Esther

    SvarSlet
  72. Tusind tak for dine mange inspirerende indlæg her på din blog og for din og din mands samarbejde med TANTE GRØN om hendes have. Det ville være dejligt at vinde den bog.
    Happy Spring Gardening
    Jytte Due
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet
  73. Tante Grøn er svaret vi alle vist kender. Og vinder jeg den ikke så køber jeg den. 😊👍

    SvarSlet
  74. Tante Grøn er svaret vi alle vist kender. Og vinder jeg den ikke så køber jeg den. 😊👍

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.