mandag den 5. december 2016

5. december

Ikke bare det nye interiør, men også menuen er godkendt i den nye fuglebuffet fra Wildlife Garden. Ja det er virkelig herligt at se fuglene være tilbage, og selv om de endnu ikke er så mange så har vi allerede set flere af vores aller skønneste besøgende. 


Da vi i søndagens smukke vejr gik i haven og juledekorerede kom de ... én efter én dukkede de op, og begyndte at indtage deres måltid her hos os. På forunderlig vis spredes budskabet - og jeg gætter på at vi inden ugen er omme har et leben uden lige i det lille æbletræ.


Ja de er endnu lidt sky, men vi tror på at de som sædvanligt vil falde godt til, og blive helt trygge ved at vi går ganske tæt ved dem. Det er nemlig en af de store nydelser ved at have fuglene i haven - at man kan opleve dem på ganske tæt hold.


Det flotte lys som vintersolen gav til haven, blev rigtig fint fanget i det hvide metal som foderautomaten og snebolden er lavet af. Og selv om der ikke er skyggen af sne i haven.... så fik den alligevel et strejf af vinter over sig. Jeg håber jo selvfølgelig stadig på et stort tykt og lækkert lag sne derude - men indtil da kan jeg sagtens nyde en "almindelig" vinterdag, bare der er stemning og et strejf af vinter over det.


Forude venter kun tre dage på arbejdet - så venter hele fire dage hvor jeg kun skal tænke på at hygge, at nyde, glædes og gøre lige hvad mit julehjerte drømmer mest om. Det er det der hedder en go´lang forlænget weekend i julens tegn.

*Min søde mand har taget billederne, Hr og Fru Fugl ville gerne være modeller,
og den nye buffet er fra Wildlife Garden*

3 kommentarer:

  1. Vi nyder også at fodre fuglene i haven.
    Det er rigtig smart med de hængende fodertårne. Vi har en fodersilo fra Wildlife Garden. Den er vi også rigtig glade for. Når den ikke kan holde mere vil jeg også ønske mig de hængende udgaver:-)
    Hvor bliver det bare skønt med en lille minijuleferie. Håbe de bliver rigtig dejlige:-)
    Kram Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lotte
      Ja fugle i haven er virkelig dejligt... go underholdning og noget som kan få tankerne til at drive.
      Jeg glæder mig også som et lille barn til den lange weekend :-)
      Knus Susan

      Slet
  2. Flotte fuglehuse, de skaber også god stemning.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.