søndag den 7. august 2016

Endnu en morgen med guld

Jeg ved det godt.. jeg lovede billeder af mine smukke indkøb på markedet. Men jeg må altså lige vise jer billederne her først.


 I morges - hen omkring kl 05.30 vækkede mindste hunden min søde mand. Ikke fordi hun skulle ud... hun kunne vist bare høre ét eller andet uden for. Men min mand så den smukke smukke morgen, og luskede ned i haven med kameraet.


Morgenlyset er helt magisk på denne tid - eventyrligt og sådan nærmest fra en anden verden.


Desværre sker denne magi jo desværre på et tidspunkt af dagen hvor de fleste ligger i deres seng, så de færreste oplever det. Men alle burde have lov at prøve - for det gør virkelig godt og glad helt ned i maven. I morges var jeg også én af syv-soverne. Jeg lå også i min dybe søvn, og opdagede hverken at Sarpa gøede eller at der var magi i haven.


Men jeg mindses sidste sommer.... Da var det mig der flere morgener var ned med den dengang ret lille Sarpa. Det blev til mange smukke stunder og billeder - og mange hunde-tisseture i haven.


Vi nyder ferien og at vi er helt egen herre over vores tid. Vi skal ikke ud og opleve den store verden i denne ferie, men til gengæld skal vi opleve så meget andet herhjemme. Vi skal nyde at have tiden til at trække vejret dybt ned i maven - og til at gøre lige hvad vi føler for. Nogle vil mene det er en kedelig udsigt.... jeg mener det er perfekt og den største luksus man kan forestille sig. 


Jeg håber I også får chancen for at opleve sådan en smuk morgen.... for så skal I gribe den, og huske at man altid kan hoppe tilbage under den lune dyne igen bagefter. Og når I så gør det - så vil jeg garanterer jer at I gør det med et smil på læben og en go´ følelse i maven. 


*SMUK - MED SMUK PÅ*

5 kommentarer:

  1. Skønne billeder. Jeg er jo AA menneske så jeg oplever tit de skønne sommermorgener. Lyset er fantastisk men jeg synes også morgenluften er fantastisk så ren og ubrugt...ja lidt svært at forklare.

    SvarSlet
  2. Helt vidunderligt Susan! Man burde jo nærmest stille væggeuret, når nu ens hund er en syvsover;) knus fra Helle

    SvarSlet
  3. Det var katme nogen gode billeder...måske skulle man prøve det :-)

    SvarSlet
  4. Flotte billeder fra en skøn morgen i jeres have. Der er noget helt skønt over en tidlig morgen - elsker det selv. Mens huset sover at gå rundt og nyde, dufte og beundre det hele derude. Skønt og god ferie til jer.

    SvarSlet
  5. Smuk smuk smukkere, din have og blomster er skønne - og sikke en himmel
    Danmark dejligst
    God uge
    Annette

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.