lørdag den 6. december 2014

6. december

Adventspakkerne hænger klar på dækketøjsskabet i stuen - ganske som sidste år. Jeg syntes det var så fint og hyggeligt, og så har jeg også en ide om at min søde mand godt kan li´ at få adventspakker. 


De er simple....men det kan jeg jo godt li´:-) Papirsposer med lidt "guld-look", hvide bånd, manilamærker og selvfølgelig en lille kvist af blød ene.


Ja jeg kan jo ikke fortælle hvad pakkerne gemmer, da min søde mand også er flittig besøgende herinde. Så dén del må I undvære... eller gætte jer til.


Den 4. pakke.... den er til lille Lukla. Pakke nr 24 i den lille pakkekalender som jeg havde tiltænkt hende. Men min jagt på de små hvide papirsposer til de 23. andre små pakker, lykkedes ikke - og pludselig så var december jo i gang.
Men mon ikke  hun tager det med ophøjet ro.... det tror jeg ;-)


*Skøn og dejlig lørdag til jer.......  Vi skal ud og købe julegaver*

4 kommentarer:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.