søndag den 14. december 2014

3. søndag i advent & 14. december

*Rigtig glædelig 3. søndag i advent*


I køkkenet pryder en gammel æblegren fra haven. Kroget og fra naturens side dekoreret med lav. Den er perfekt til de gamle glaskugler, og jeg syntes det er så fint dér foran det gamle vindue.


Den gamle "barn star" har også fået en plads her - og den passer rigtig fint i farven til både kuglerne og de gamle kagedåser. Ja - her er en samling af ting som stort set alle har en del år på bagen. En lidt sjov blanding måske - men jeg kan så godt li´ når der en historie eller tanke bag. Og dét er der :-)


Måske en dag jeg får så mange af de gamle glaskugler at det er dém som skal pryde juletræet - det vil da være fantastisk og smukt. Men indtil min samling er vokset sig større - så tror jeg nu de gør sig bedre, hvis de ikke skal konkurrerer med de større og nyere kugler. Men vi ved aldrig hvad vi finder når vi er på jagt efter "guld".... så måske allerede næste år :-)


Rigtig god søndag til jer. Måske det er i dag I skal i skoven og finde juletræ?

* Mange julehilsner fra Susan *

3 kommentarer:

  1. hvor er det en flot opstilling.. Jeg bliver da inspireret til at snuppe mine dåser tilbage som er bruges til at opbevare børnenes perler. det ser ud som om du er blevet inspireret i Fransk Livsstil som jeg ved du engang har besøgt. smukt:-)

    SvarSlet
  2. Godaften Susan.Jeg synes den smukke gren fra æbletræet klæder dine smukke gamle julekugler.Jeg har faktisk også vist mit gamle æbletræ i dag..............det er også smukt uden blade på.
    Hararvet nogle gamle kugler fra min mor..............og dem sætter jeg stor pris på Din opstilling ser bare dejlig og spændende ud.
    Også en rigtig dejlig advent til jer Knus Jette

    SvarSlet
  3. Så smukt og stemningsfuldt. De gamle glaskugler kan noget, som de nye ikke kan :-)
    Rigtig god 3 søndag i advendts aften.
    Knus

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.