tirsdag den 16. december 2014

16. december

Vejrudsigtens "hvid-juls-barometer" står her til aften på 10%. Chancen for hvid jul er altså sølle 10%. Jeg håber selvfølgelig troligt på at det sker - for det MÅ mit juleelskende hjerte bare. Men måske jeg må nøjes med at ha´ oplevet ganske få hvide snefnug inden vi skal fejre julen. 

Men som min søde mand siger... så er det jo ret ligegyldigt om det regner juleaften. Vi skal jo hygge os her inden døre, sammen med familien - og julehyggen vil bestemt få de bedste kår.
Og han har ret..... det bliver en dejlig dag og jeg glæder mig.

*God jul*

4 kommentarer:

  1. sooo sweet!!! beautiful pictures and inspirations !!! love greetings from angie

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks for your sweet greeting.
      Merry Christmas to you.
      Susan :-)

      Slet
  2. hi hi jeg har fået en vældig god ide, du kan købe sne på dåse og spraye alle vinduerne til - hvis du så bare bliver inde, så opdager du slet ikke at det er gråt og regnvejr..... men jeg har ikke selv tænkt mig at gøre det, det er et frygteligt mas at få "sneen" af igen.... tro mig.... spraysne på vinduer er prøvet (men det er godt nok 30 år siden sidst) :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du har SÅ ret..... det kunne være vældig og meget smukt. Ja måske ikke så snart julen er ovre... så ville jeg nok også være lidt træt af at skulle fjerne det igen. Og mine vinduer har også lige haft julebesøg af vinduespudseren i dag..... så det er endnu en grund til ikke at kaste mig ud i den gode ide.
      Mange julehilsner Susan

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.