søndag den 16. november 2014

Verdens lykkeligste kvinde

Ja det er altså mig i dag....  Verdens lykkeligste kvinde ♥

Vi har haft den skønneste juletur til Lemvig, og vi har oplevet og nydt de smukkeste butikker. Sådan en dag gør mig virkelig glad, og alle de gode fælles oplevelser som min søde mand og jeg har sådan en dag er guld er. 


Vi startede hos "Karsten Andersen - bolig og blomster" i Lemvig. Det er altid en fantastisk oplevelse at besøge Karsten og Flemming i deres flotte julepyntede butik, men besøget i dag blev alligevel lidt mere fantastisk end jeg havde regnet med......  Min mand ville nemlig gerne give mig én af deres fantastisk smukke buketter.


Det er ingen hemmelighed - jeg er totalt forelsket i de smukke buketter de kan trylle frem. Det er virkelig de flotteste og mest elegante buketter jeg har set, og den særlige fornemmelse for blomsterne, farverne, udtrykke og ikke mindst modtageren af buketterne har jeg ikke oplevet andre steder. Jeg har drømt om sådan en smuk og særlig buket.


Karsten ville, trods alle de glade besøgenede i butikken, gerne binde en buket til mig, og han vidste jo lige hvad jeg ville elske allermest. De sarte og nøje afstemte farver, var lige ved at tage pusten fra mig ....og jeg fik nærmest tårer i øjnene så flot blev den. Og den var til mig ♥


Hvor har jeg drømt om sådan en buket.... sukket efter de færdige buketter som er blevet afhentet, når vi tidligere har været på besøg i butikken, og hvor har jeg tænkt på den heldige modtager. 
Jo - jeg blev en smule overrasket, og helt sikkert meget meget glad. 


Jeg glæder mig til at vise jer alt det andet smukke og spændende vi har oplevet i dag... og der kommer bestemt også mere fra "Karsten Andersen - bolig og blomster"

* Det har været en dejlig dag..... hilsner fra Verdens lykkeligste kvinde *



22 kommentarer:

  1. Tillykke med buketten, hvor er den vidunderlig! Sikke skønne billeder ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina... Ja den er SKØØØØØØN og helt ud over det sædvanlige :-)
      God aften til dig.
      Susan

      Slet
  2. Jeg er sikker på at du har fortjent den - og hvor er det en smuk buket

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja min søde mand mener ihvertfald jeg har fortjent den..... så dét tager jeg for gode varer :-) Og ja den er vildt smuk.
      Mange hilsner Susan

      Slet
  3. Dejligt at læse dit indlæg... Dejligt at du føler dig lykkelig... Du forstår at værdsætte livet...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Hanne.
      Ja du kan lige tro jeg føler mig lykkelig. Jeg ved at nogen går i selv sving over nye sko eller en ny taske - og jeg går i koma over smukke blomster :-)
      Og så er det vitterlig den smukkeste buket jeg nogensinde har set... den er bestemt værd at værdsætte.
      KNUS

      Slet
  4. Den yndigste buket og jeg er sikker på din mand også er en lykkelig giver med sådan en glad modtager. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Fru. Friis.
      Jeg tror det..... men jeg ved ikke om han have troet jeg blev SÅ glad. Men omvendt så ved han jo godt jeg har sukket efter sådan en buket læææææænge - så måske han alligevel havde en ide ;-)
      Go aften
      Susan

      Slet
  5. Fin buket! Jeg tænkte nok, at det var til Lemvig i skulle. Jeg venter til næste weekend.

    Jette/http://jettek.typepad.com/parttime_perfectionist/

    SvarSlet
  6. Sikke en betjening, så er stemningen lagt! Utrolig smuk buket, kan nærmest fornemme hvordan han sætter den sammen. Hvor dejligt for dig at føle dig som verdens lykkeligste kvinde, det må da give en utrolig lykkelig mand:-)
    Smukke billeder Susan, og ønsker dig en rigtig god dag
    Med hilsner og et bette kram fra Anette

    SvarSlet
  7. Ih.... hvor er den bare smuk, jeg er også helt pjattet med de sarte farver - sikken heldig kvinde du er :)

    SvarSlet
  8. Kære Susan.

    Åh....det er da ved Gud også een af de smukkeste buketter, jeg nogensinde har set. Og meget meget susansk. Hvor er det dejligt, at du værdsætter og udtrykker stor taknemlighed for din lykke, - og ikke tager den for givet. Jesper skal også have en rose fra mig, fordi han altid er så sød og betænksom overfor dig.

    Knus og kram

    SvarSlet
  9. Hej Susan.Heldige dig........................både at have sådan en sød og betænksom mand..............og så få sådan en vidunderlig buket blomster.
    Kan godt forstå at du føler dig som den lykkeligste pige lige nu.
    Rigtig god dag til dig Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen.Vil bare lige sige at jeg har læst den fine artikel i Søndag.
      Dejlige billeder fra jeres hjem.
      Knus Jette

      Slet
    2. Ihhhh hvor er jeg glad for at høre det Jette. Dejligt.
      Knus Susan

      Slet
  10. flot buket :) :) - du har en go' mand ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. YES - det må man sige jeg har :-)
      Mange hilsner Susan

      Slet
  11. Skøn buket du har fået af manden din. Kan godt forstå at du føler dig som verdens lykkeligste kvinde. Håber i havde en forrygende tur sammen ud vest på.
    Knus fra Heike

    SvarSlet
  12. Fin artikel i "Søndag" - hvor bor du dejligt, men det regnede jeg også med - udfra synet af din lille romantiske have :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er den enestående, du er rigtig heldig er du... :0) Og sikken en fin artikel i Søndag, hvor bor I altså skønt, kan jeg igen kun sige... :0)

    SvarSlet
  14. Dejligt livsbekræftende indkæg :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  15. Næste gang tager jeg også brillerne på :-)) Indlæg skulle der stå.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.