tirsdag den 21. januar 2014

I dag.....

I dag kunne min dejlige dreng Sherpa have fejret sin 13 års fødselsdag.
I 12 år har det været en dag vi har fjeret med kage, flag og gaver, men i år er der bare lidt tomt.


Billedet er fra sidste år - næsten samme dato. Der var sne og højt humør - og Sherpa var i sit rette element. Minderne er skønne og dém skal vi huske at finde frem, når dagene bliver grå og triste.

Så ved nærmere eftertanke, så tror jeg nu alligevel jeg vil fejre ham. Jeg vil feste i mit hjerte, tænke på alle de skønne år vi havde sammen - og måske dele et stykke kage med Lukla istedet. Dét ville lige ha´været i Sherpa´s ånd ♥

*Tillykke med føs´dagen Sherpa*


10 kommentarer:

  1. Åhhhh, tårerne render her, Tillykke med Sherpa <3

    SvarSlet
  2. Tillykke Sherpa..<3

    Så må du ud i haven hvor han ligger med lys og flag.
    Vi tænker også på vores hunde som ikke er her mere når de har fødselsdag.
    2 af vores schæfere har fødselsdag samme dag de var brødre født af vores dejlige Trillemor. Alle 3 havde fødselsdag i November.
    Lidt sværere er det med vores 3 gadehunde da ingen ved nøjagtig hvornår de er født..ja årstal men ikke dato.

    Trøsteknus på dagen fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på Lukla gerne vil dele en kage med dig :-)
    Mange tanker herfra.
    Knus

    SvarSlet
  4. Kære Susan

    vi sætter også lys i haven på "mærkedagene" for vores :-) og sende kærlige tanker. Faktisk har vi give dem et "stjernetegn", så når vi ser det på himlen, så får de automatisk også en kærlig hilsen fra os hernede.

    SvarSlet
  5. Super Susan, at du kan vende en dag ,der nemt kunne være blevet trist og grå i dit hjerte, til noget positivt, pga. de dejlige minder og kærlighed du har til jeres afdøde hund... Jeg håber I havde en hyggelig dag... :0)

    SvarSlet
  6. Dejligt at Sherpa viser sin kærlighed ved at lade store flotte snefnug falde ned over jer fra himmelen på hans fødselsdag.
    Syntes det er flot at i fejre ham end smule sammen med Lukla. Savnet er stadigvæk stort, når det ikke er så længe siden.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
  7. Kære alle.
    Tusind tak for jeres søde hilsner. Ja - dagen i går var bevægende på flere måder. Savnet og sneen der så pludselig kom - som en hilsen fra oven.
    Men sørme om ikke min veninde overraskede mig. Hun har også for kort tid mistet én af sine hunde, Sherpa´s kuldbror Victor. Og dér stod hun så med søsteren Frida - den sidste af søskende flokken som er tilbage. Sidste år havde vi tre hunde at fejre - og da vi nu kun havde én i år, så syntes hun vi skulle dele hende ♥ Jeg blev så glad - og det var lige hvad jeg havde brug for.
    Vi hyggede og hyggede og hyggede - og gæsterne havde tilmed tænkt sig at overnatte.
    Jeg var den eneste der ikke vidste noget om planerne - men jeg elsker sådanne overraskelser.
    Så dagen blev fejret på den bedste måde - og jeg vil aldrig glemme følelsen.
    KNUS Susan

    SvarSlet
  8. Hej Susan Det er hårdt at miste sine allerdyrebareste venner, jeg håber du kan finde trøst i mange gode minder. Dejligt du har nogen som forstår og kan dele sorgen og glæde med dig. Varme tanker til dig fra Amager.

    SvarSlet
  9. Kære Susan.
    Sidder her med tårer i øjnene. Hvor dejligt at dagen endte godt. Sorgen over tabet af Sherpa er lettere at bære, når I er sammen om den.
    Mange hilsner til din betænksomme mand, din kærlige veninde og til dig fra Eliane

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.