torsdag den 11. juli 2013

Her er de så - de nye kort.

Her er de - de nye kort som vi har fået lavet. Ja, denne gang er det "vi", for min mand som jo er meget ivrig fotograf har også lavet et sæt kort med sine motiver. 

Prisen for 1 sæt er 40,- kr. 

Kortene er dobbeltkort, og sælges i sæt af 4 stk. incl kuverter. 
Kuverterne er af håndlavet papir, lavet i Nepal. Smukke, og med charmen og variationen der er i håndlavde produkter. Derfor er alle kuverter ikke ens.
Kortene er A6 størrelse.
Hvert sæt er bundet sammen af en lille snor - perfekt som værtindegave. 

Herunder er de 4 motiver i serien der hedder "Loving garden". Jeg har forsøgt at fange en stemning af "vintage-life" - og selvfølgelig sommeren.





Og herunder de 4 motiver i serien der hedder "Sommerhaven". Billederne har en stemning af vild "cottagehave" syntes jeg - og jeg elsker dem. Det er dem, som er min mand står bag :-)





Det er altid spændende at se sine fotos på print - og jo særligt godt når man selv får en god fornemmelse når man ser dem. Så er det bare at håbe at det ikke kun er os som syntes om dem ;-)

Vi håber, at I og vores gæster til "Åben have og Orangeri" vil tage godt imod dem.

Er du fristet? Så sender jeg gerne.... portoen lægges til prisen. 
Skriv til mail@sherpa.dk hvis du er interesseret.

*Sommer og sol*

2 kommentarer:

  1. Hvor er de altså skønne jeres kort, de kan kun få en varm velkomst... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha´:-)
      Mange sommerhilsner fra Susan

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.