lørdag den 8. december 2012

8. december

Så blev det endelig weekend igen... Skal I mon jule med familien, eller til julefrokost med gode venner? Vi skal hygge, ja vi skal -  med vores familie, hunde og "ferie-hund". Og så skal jeg også se at blive frisk - mellemørebetændelse hører bare ikke sammen med juleforberedelser.


Lærkegrenene er fra Lemvigegnen - købt hos LoPe. Men altså.... min søde mand, mindede mig på hvor jeg selv kunne finde nogen. Det fortalte jeg jo ellers at jeg ikke vidste. Lige i nærheden faktisk.


Men fine er de - de købte..... Og de passer så fint samme med de gamle glaskugler.


Det lille "juletræ" lavet af en gammel salmebog er et DIY-projekt. Jeg er jo blevet inspireret af hvad jeg har set rundt omkring, og dén ide var bare rigtig god.  Og så syntes jeg det er hyggeligt at sidde og hygge med den slags.....


*Hvad hygger du dig med?*

Ps. Jeg har et par juletræs-bøger til overs hvis nogen skulle være interesseret.
De er større og med røde bånd - og koster 100,- pr stk.

7 kommentarer:

  1. Ih altså hvor du bare julehygger super dejligt. Det er da en rigtig fin bog med indbygget træ du har fået lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps... December forsøger jeg altid at hygge så meget som muligt.
      Det er herligt, og noget jeg lever højt på.
      Tak for hilsen.
      Julehilsen
      Susan

      Slet
  2. Det er smuk julehygge :-D


    Jeg kunne godt tænke mig, at kaste mig ud i sådan et juletræsprojekt. Har du et link til en opskrift?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ina.
      Nææe... jeg har ingen opskrift. Jeg har set én der var lavet, og så ellers forsøgt mig frem til hvad der lignede lidt.
      Desværre.
      Mange julehilsen fra Susan

      Slet
  3. Sikke et fint salmebogs-juletræ, måske skulle jeg gøre dig kunsten efter - "drengene" gider alligevel ikke at synge med juleaften, så jeg kan sagtens snuppe en af salmebøgerne :))

    SvarSlet
    Svar
    1. FNIS... Vi gør heller ikke så meget i at synge - desværre. Men dog har jeg brugt gamle bøger som jeg har fundet rundt omkring.
      God fornøjelse.
      Julehilsner fra Susan

      Slet
  4. Hvor ser det bare julehyggeligt ud Susan. Min søn har lige haft et projekt i billedkunst hvor de netop foldede bøger på forskellig vis og fik mange smukke udtryk frem.

    Dit orangeri oser simpelthen af julestemning og hygge der midt i sneen.....virkelig hyggeligt Susan ;0)

    Dejlig snestorms-søndag
    Knus Dorthe

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.