torsdag den 16. februar 2012

Frø

I et tidligere indlæg spurgte jeg, hvor I købte jeres frø.....

Nåe ja - ikke dén slags frø, men alle de små og spændende poser som potentielt indeholder smukke og velduftende overraskelser. Fine blomster og lækre ting til køkkenhaven.


Og sikke mange gode ideer, navne og links til butikker I har givet mig. Tusind tak for det :-)

Jeg har rigtig været rundt og kigge på det hele, og jeg har set SÅ mange fristende ting.
Men jeg har fundet ud af, hvor "visuel" jeg er. Jeg bliver slet ikke fanget af navne og en masse latin - men derimod af flotte billeder og malende beskrivelser.

Og ærligt... så var det lidt svært af tage en beslutning på de sider. Jeg har fået masser af gode ideer og skrevet flere sorter ned..... men tænker, at jeg nok bare ikke ER god til at handle den slags på nettet?

Og hvad så? Ja - nu er planen at drage mod Claus Dalby´s haveafdeling i weekenden (læs: Bilka) og kigge på en masse flotte emballager, flotte billeder, fine plantevejledninger og ikke mindst - at ha´ det i hånden.

Dér håber jeg, med min nye inspiration fra nettet - at kunne finde lige hvad jeg drømmer om.  


9 kommentarer:

  1. God jagt! Håber du finder noget lækkert.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette.... Mon ikke jeg gør :-)
      Fortsat god aften.
      Susan

      Slet
  2. JA, lad dig bare friste. Men tænk dig om. OG vil bare lige sige, at der også findes plante og frøbytte:

    http://www.facebook.com/groups/129656490396727/378518445510529/?notif_t=group_activity

    og

    http://www.facebook.com/groups/80342305945/

    hvor du skal være velkommen. Her lader vi os inspirere, men bytter os til alverdes skønne planter og frø. Til 8 kr. i porto. :D

    Kh. MArianne
    Den Helbredende Have (hvor du selvfølgelig også er velkommen på FB)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem kendte jeg heller ikke, så der kom også lige et par anmodninger fra mig ;-)

      Slet
  3. Tak Marianne... jeg har sendt anmodninger om at blive medlem de to steder. De ser spændende ud.
    Ja - fristet bliver jeg nok. Og helt galt går det nok ikke....
    Fortsat god aften
    Susan

    SvarSlet
  4. Reoler med frøstativer er næsten uimodståelige, så jeg er sikker på du bliver fristet ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg forstår dig fuldt ud. Lækkert design og flotte billeder er svære at modstå og det er unægtelig spændende at stå foran en reol fuld af frø, rigtig god fornøjelse:-)

    SvarSlet
  6. Skøøøøøøn frø du har fundet, - på tegningen altså! Han var bestemt røget ned i min kurv, hvis jeg stødte på ham :o)
    Der er bestemt mange fristelser derude, og jeg er vist kommet dertil at NU skal jeg stoppe handlen. Desværre ved jeg jo at når jeg bevæger mig rundt i daglighandlen de næste måneder, springer der frøposer rundt overalt, - så giver det jo også mening hvorfor de deler navn med den lille fætter på tegningen!
    Ha' en dejlig frø-dag ;o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.