torsdag den 22. december 2011

22. december

Sikke en julekalender jeg har hva`? To dage uden noget nyt var ikke planen.... håber I stadig hænger på derude.


I dag har jeg haft min ugentligt fridag... og nydt at bruge den på de sidste forberedelser til julen.

Huset dufter af jul - og det er så skønt.
Juleanden er blevet stegt, skåret i fine stykker og pakket i køleskabet. Nu er den lækker og klar til at varme op til julemiddagen. Jeg plejer at stege den d. 23. om morgenen - men i år har jeg ikke fridag lille juleaften. Garvede husmødre har dog beroliget mig, at denne løsning også er helt fin. Det håber vi sørme :-)

Julepynten er blevet fundet frem, og da min søde mand kom fra arbejde fik vi træet ind i stuen.


Hundene fik lige en sidste opfriskning af reglerne omkring dét at have et juletræ inde i stuen..... Lad os håbe de husker det!!


Her er det pyntede træ.... med en blød "gave" foran ♥


Og se så lige et smukt memory spil jeg har vundet. Det er så fint, så fint - og jeg følger mig MEGET heldig.

Jeg har vundet det i en konkurrence på Facebook fra butikken Frøken Olsen, og med det samme jeg så det, tænkte jeg at dét ville jeg gerne eje. Det er meget fine tegninger af sommerfugle og insekter der pryder vendekortene, og man tænker nærmest på en sommerdag når man ser på dem.

Glæder mig til at bruge det..... Også ude i Orangeriet. 

Fortsat god lille lille juleaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.