onsdag den 22. juni 2011

Plante-shopping - og smukke farver.

Først... se lige nogle fine farver. Det syn er da til at blive glad over.


Og så... vores nye pære-træ. Det ene af de to vi købte i foråret "vågnede" aldrig af vinterdvalen, og i weekenden gravede vi den så op, og kørte til Jespers Planteskole i Holstebro, hvor de selvfølgelig byttede den. Desværre havde de ikke flere Clara Friis, men vi fik en Lucas med hjem istedet for..... Super flot træ - som vi glæder os til at smage frugten af.


Ombytningen var hurtigt klaret - og SÅ kom det rigtigt sjove jo. Shopping.... De har utroligt mange fine planter, og det var jo svært - som sædvanligt, at begrænse sig. 


Faldt over to hørplanter.... Og jeg kunne straks mindes en mark som vi ofte kørte forbi da jeg var barn. Det var så smukt. Jeg elsker den farve. Og da jeg efterhånden havde kredset om dém længe ...  ja så mente Jesper, at jeg da vist hellere måtte tage ét par stykker med hjem.


Og ellers var udfordringen at få holdt ved afdelingen med Garanier. Det blev til 3 forskellige slags, med forskellige farver og størrelse. Nu skal de bare plantes - på fredag forhåbentligt.

Og skulle nogen af jer komme forbi "Jespers" i Holstebro... så gør lige jer selv en tjeneste at tage en tur derind. De er super søde og har masser af fine planter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.