mandag den 11. april 2011

Så kan vi bare gå i gang......

Ja - det er rigtigt....
I weekenden blev bundrammen til vore Orangeri støbt fast, så nu kan vi bare gå igang med at samle det :-)


Profilerne og glasset ligger klar, og vi har også gennemset instruktionsvideoen så mange gange, at vi føler os friske på opgaven. Ja - det er jo svært at vente.... når man først er nået SÅ langt.... Nu må vi se hvor kvikke vi kan være.


Sikke et dejligt vejr det også har været....
Det er da egentligt svært, at være i dårligt humør, når solen varmer og blomster og knopper begynder at vise sig :-)

Her ovenover violerne, som jeg har plantet mellem trinene på vores trappe til havedøren. 
Det er den mest himmelske duft der spreder sig i stuerne, når døren åbnes.... dét skulle I prøve.  En lille luksus man kan nyde som haveejer.



Og mine indkøb til det nye bed foran Orangeriet.... ene gode sager, som kun venter på at komme i jorden. Det bliver spændende.

2 kommentarer:

  1. Hej Susan,
    Tak for kommentaren på min blog. Jeg har også lagt mig som følger hos dig.
    Spændende med jeres orangeri. Vores er også fra Pavillon Danmark, og vi er SÅÅÅÅ glade for det. Du kan roligt glæde dig - men det ved jeg du gør :)

    SvarSlet
  2. Kan sandelig godt forstå du er spændt, - og det er jeg også!! Glæder mig til at se det sammen med de nyindkøbte planter. En herlig tid venter :o))

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.